COUNTER-STRIKE SOURCE NOSTEAM | 956.66 MB | Download .torrent |
Counter-Strike: Source este un joc pentru PC dezvoltat de
Corporatia Valve. Este un remake si un update a unui joc mai vechi,
Counter-Strike 1.6 care este o modificare a
Half-Life si este un single player shooter. Ca si jocul original
Counter-Strike: Sourcepune fata in fata o echipa a teroristilor si una a fortelor speciale
ale politiei intr-o serie de runde. Fiecare runda e castigata fie prin
indeplinirea misiunii(cum ar fi detonarea bombei sau salvarea
ostaticilor) sau prin eliminarea membrilor echipei adverse. Spre
deosebire de
Half-Life:Source,
Counter-Strike: Source este un remake complet folosind motorul sursa
Valve.
ISTORIECa parte a programului
Cyber Cafe Counter-Strike: Sourcea fost dat proprietarilor de cybercafe-uri iar lansarea oficiala a
inceput 2 zile mai tarziu pe data de 9 august 2004. Jocul a fost
disponibil prin achizitionarea
placilor video ATI RADEON sau Counter-Strike: Condition Zero.
La doar o zi dupa lansarea
cyber-cafe Valve a inceput ceea ce urma sa devina un lung sir de update-uri pentru
Counter-Strike: Source. Pana la lansarea oficiala , doua luni mai tarziu
Valve a eliminat numeroase bug-uri si a adaugat numeroase update-uri si patch-uri.
Versiunile
BETAavea doar 2 modele de jucatori, unul pentru teroristi si unul pentru
CT. Aceste 2 modele erau foarte prost realizate, multi testeri au avut
impresia ca jucatorii au maini iesite din proportii si le-au numit "
peanut hands".
Valve a lansat seccesiv cateva versiuni a acestor 2 modele de jucatori.
In jurul Craciunului 2005, un update a fost lansat pentru
Counter-Strike: Source prin care erau adaugate inca 2 modele de jucatori:
GIGN si
Guerilla. Acest update a fost urmat de altul prin care erau adaugate modelele pentru
Leet si
SAS pe 1 martie 2006.
GSG-ul si modelul pentru
Arctic au fost lansate pe 12 aprilie 2006.
Schimbarea de la Counter-Strike 1.6 la
Counter-Strike: Sourceinclude inbunatatiri ca grafica mai buna, modele de jucatori
modificate, animatii, harti noi, sunete noi, si unele schimbari ale
gameplay-ului.
SCHIMBARI ALE GAMEPLAY-ULUI La un loc cu fix-urile pentru bug-uri si tweek-uri(
Lumina HDR - high dynamic range rendering),
Valvea introdus mai multe update-uri care afecteaza gameplay-ul cand este
comparat cu originalul. Cele mai proeminente schimbari sunt: pretul
armelor dinamic(
Dynamic Weapon Pricing) si un
nou sistem de radar.
Pretul armelor dinamic(Dynamic Weapon Pricing) Pe data de 1 noiembrie 2006
Valve a lansat un update automat care a adaugat algoritmul
DWP - Dynamic Weapon Pricing - Pretul armelor dinamic jocului. Pe serverele ce
DWPa fost pornit, pretul armelor si echipamentului a fost generat in mod
dinamic pe baza unui algoritm(care era updatat in fiecare luni), si
care era calculat pe baza cererii globale de arme si echipament. Cele
mai populare arme(ca
MP4A1 sau
Desert Eagle) costau mai mult cand altele, mai putin populare(ca
night-vision sau
MAC-10) erau mai ieftine.
Dynamic Weapon Pricing s-a dovedit a fi nepopular printre gameri si este dezactivat pe majoritatea serverelor.
Noul sistem de radar Pe data de 24 august 2006,
Valve a facut un update pentru
Counter-Strike:Source prin
STEAM introducand ceea ce ei au numit dysplay "inbunatatit" a radarului. In versiunile precedente de Counter-Strike 1.6 si
Counter-Strike:Source(pana in acest moment) in relatie cu patratul rosu de pe
radar si jucatori, un inamic era "spotted" si ostaticii de pe harta erau reprezentati de un patrat albastru-deschis.
Noul radar are alta abordare si include transpunerea unui
HUD de culoare verde,
translucent minimap pe ecran, cu un sistem de localizare mult mai detaliat.
Coechipierii
sunt acum afisati ca un cerc albastru sau rosu pentru CT si respectiv
Terro, cu un triunghi alb care arata directia in care jucatorul
priveste. Bomb site-urile si zonele de salvare a ostaticilor sunt
afisate intr-o culoare distinctiva: galben. Orice inamic care a fost
"spotted" vazut de un coechipier este marcat pe
radartemporar. Bombele pierdute apar si ele pe radar, si jucatorii recent
decedati apar reprezentati de o cruce rosie sau albastra(TERO si CT).
Un albastru putin vizibil sau rosu indica faptul ca jucatorii se afla
pe un alt nivel al solului. Coechipierii care trimit mesaje radio sunt
inconjurati de un cerc verde.
Noul radar arata o linie(
line trail)
ce indica locurile pe unde coechipierii s-au deplasat. Deasemenea,
atunci cand jucatorul este spectator el poate vedea locurile pe unde
s-au deplasat inamicii.
Harti noi Mutarea catre
motorul Source le-a dat o mai mare libertate creatorilor de
harti care pot crea medii mai realistice pentru jucatori. Toate
hartiile clasice
Counter-Strike au fost recreate pentru
Counter-Strike:Source. Alte
harti, ca
cs_militia, sau
cs_assault au fost modificate vag. Prima
harta care a fost disponibila in
versiunea BETA a
Counter-Strike:Source a fost
de_dust. De atunci
Valve a lansat toate hartile clasice la intervale neregulate de timp. Cele mai multe din aceste harti au fost create de
Turtle Rock Studios, care a realizat Counter-Strike:Condition Zero.