CsLove.Tk
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.



 
AcasaSiteUltimele imaginiServereParteneriConectareÎnregistrare

 

 Marketing - Cine suntem si ce oferim?

In jos 
2 participan?i
AutorMesaj
CsL # Alex
CsL # Fost Administrator
CsL # Fost Administrator
CsL # Alex


Numarul mesajelor : 8080
Varsta : 29
Localizare : Otopeni
Joburi/Distractii : Plimbari si PC
Ce jok jucati : CS si FIFA
Reputatie : 0
Puncte : 0
Data de inscriere : 20/04/2008

Marketing - Cine suntem si ce oferim? Empty
MesajSubiect: Marketing - Cine suntem si ce oferim?   Marketing - Cine suntem si ce oferim? Icon_minitime1Vin Iun 06, 2008 9:21 am

Download referat





Marca si imaginea firmei.Fiecare om are o umbra, dar si o stralucire in
ochi, care sunt numai ale lui.Fiecare femeie are un ce al ei,
inconfundabil.Fiecare persoana are o marca, pe care o poarta, adesea
fara sa stie, ori ca pe o alunita fermecatoare, ori ca pe un neg
cocotat in varful nasului.

Acest blazon pe care orice companie il poarta, stiut sau nestiut,
spontan sau elaborat, seducator sau hidos, sintetizeaza tot ceea ce
intr-o privire sau in cateva cuvinte ramane In memoria oamenilor despre
acea companie.

Marca este, asadar, semnul ei distinctiv, reprezentarea ei sumara,
identitatea si renumele, stilul si reputatia firmei. De marca depind
mirosul specific pe care il emana, increderea pe care o inspira
publicului si, nu in ultimul rand, ranguI pe care piata i-1 acorda.

1. Pozitia pe piata a oricarei firme este conditionata de imaginea sa,
de marca sa.In functie de imaginea de marca si, mai departe, in
concordanta cu gusturile sale, clientul se indreapta spre o firma sau
alta. Apare astfel, inevitabil, problema stabilirii imaginii de marca a
firmei si, totodata, a doua idee utila pentru micul intreprinzator:

2. Firma isi consacra o marca, anume aceea care deriva direct din
proiectele, strategia, stilul si aspiratiile proprietarului ei.Desigur,
orice magazin, service sau companie industriala are o imagine a firmei
la nivelul clientelei.

Ea poate ca nici nu a fost vreodata gandita de proprietar, insa, cu
certitudine, clientii si-au construit o idee despre aspectul, produsele
si dinamismul firmei, la fel cum fiecare dintre noi avem o parere
referitoare la fiecare din semenii nostri apropiati, spunand despre ei
ca sunt atragaton, simpatici sau "lasa-ma sa te las" etc. O astfel de
imagine influenteaza intotdeauna, Intr-o masura semnificativa,
atitudinea noastra fafa de persoane, locuri sau institutii.

3. Implicarea constienta a intreprinzatorului in crearea imaginii
publice a firmei ii serveste mai bine interesele decat daca asista
pasiv cum aceasta imagine se formeaza la voia intampIarii.

4. Orice element cu rezonanta in public trebuie avut in vedere pentru a
impune o marca pe piata. Curatenia, amplasarea afiselor publicitare si
aspectul acestora, modul de a servi clientela, culorile ce decoreaza
localul, prezentarea ultimelor noutati o iata elementele de care
trebuie sa se tina seama in promovarea imaginii firmei.

O mica intreprindere, oricare ar fi ea, isi poate impune o imagine
pozitiva pe piata, construindu-si reputatia unei firme care dispune de
un local curat si desfasoara o munca bine organizata. De asemenea, ea
trebuie sa-si prezinte oferta adecvat aranjata si ambalata, intr-o
incinta corespunzatoare contactului cu publicul - curata, luminoasa,
decorata special
pentru acest gen de activitate.

Ramanand in sfera exemplelor, vom afirma pe tonul cel mai categoric cu
putinta ca nici un negustor de carne nu-si va putea vinde cu succes
produsele, oricat de Ingrijit prezentate ar fi ele, daca reclama pe
care si-o face prin foi volante, sa zicem, este realizata pe hartie de
proasta calitate si, cu atat mai putin, daca textul publicitar este
scris neglijent, cu greseli ortografice.

La fel de importanta este alegerea culorilor: negustorul nostru va
reusi sa inspire repulsie potentialilor clienti daca a optat pentru o
hartie roz, imprimata cu caractere rosii. Culorile care pot sugera
prospetime si curatenie sunt, in acest caz, dimpotriva, nuantele
deschise de albastru si, desigur, albul imaculat.

5. Personalitatea patronului este o componenta decisiva in impunerea
unei marci pe piata.La nivelul unui intreprinzator de categorie mica
sau mijlocie, care se afla in relatii directe cu mica sa echipa de
angajati, dar si cu clientela, personalitatea sa cantareste foarte mult
in structurarea si functionarea firmei.

In aceste conditii, apare destul de evident faptul ca ar fi lipsit de
sens sa incercati impunerea unei marci in discordanta cu comportamentul
dumneavoastra de zi cu zi. Nici un client nu va lua in seama marca pe
care doriti s-o lansati daca aceasta pretinde ca firma ar poseda niste
calitati pe care dumneavoastra in mod clar nu le aveti.

Dimpotriva, ar trebui, mai degraba, sa atrageti simpatia clientilor
prin prezentarea ofertei in concordanta cu trasaturile dvs. de
personalitate.Asa ca nu va ramane decat sa formulati raspunsuri cat mai
seducatoare, dar oneste, la intrebari de genul: cine sunt eu? care sunt
implicatiile trasaturilor mele de caracter asupra reputatiei firmei?
cum arputea arata imaginea publica a firmei mele?

6. Marca unei firme reprezinta o investitie pe termen lung si, cel putin din acest punct de vedere, este destul de costisitoare.
7. Schimbarea imaginii unei firme, a marcii sale este, in schimb, _ nu
numai costisitoare, ci poate avea chiar un efect catastrofal, j riscul
pulverizarii clientelei fiind imens.
Totusi:

8. Daca imaginea actuala a firmei nu este corespunzatoare si contribuie chiar la scaderea cifrei de afaceri, ea trebuie sch... Textul
de mai sus este doar un preview al referatului, pentru a vedea daca
continutul acestui referat te poate ajuta. Pentru varianta printabila
care poate sa contina imagini sau tabele apasa butonul de 'download' !!!
Sus In jos
http://www.cslove.forumgratuit.ro
Fulg3r
CsL # VIP
CsL # VIP
Fulg3r


Numarul mesajelor : 252
Varsta : 39
Localizare : steaua
Joburi/Distractii : iran
Ce jok jucati : tcm02
Reputatie : 0
Puncte : 0
Data de inscriere : 14/09/2008

Marketing - Cine suntem si ce oferim? Empty
MesajSubiect: Re: Marketing - Cine suntem si ce oferim?   Marketing - Cine suntem si ce oferim? Icon_minitime1Vin Sept 26, 2008 5:14 pm

super gg
Sus In jos
CsL # Alex
CsL # Fost Administrator
CsL # Fost Administrator
CsL # Alex


Numarul mesajelor : 8080
Varsta : 29
Localizare : Otopeni
Joburi/Distractii : Plimbari si PC
Ce jok jucati : CS si FIFA
Reputatie : 0
Puncte : 0
Data de inscriere : 20/04/2008

Marketing - Cine suntem si ce oferim? Empty
MesajSubiect: Re: Marketing - Cine suntem si ce oferim?   Marketing - Cine suntem si ce oferim? Icon_minitime1Dum Oct 12, 2008 12:45 pm

mrs Marketing - Cine suntem si ce oferim? 976697
Sus In jos
http://www.cslove.forumgratuit.ro
Continut sponsorizat





Marketing - Cine suntem si ce oferim? Empty
MesajSubiect: Re: Marketing - Cine suntem si ce oferim?   Marketing - Cine suntem si ce oferim? Icon_minitime1

Sus In jos
 
Marketing - Cine suntem si ce oferim?
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Etape si notiuni fundamentale in evolutia conceptului de marketing
» Forumul
» Planul de marketing
» POLITICA DE DISTRIBUTIE un element cheie in marketing
» Proiect Marketing - Produsul Ochelari de vedere

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
CsLove.Tk :: Free Zone :: Referate Pt Scoala :: Marketing-
Mergi direct la: